Indskrivning vuggestue og børnehave

Ønsker du at skrive dit barn op til vuggestue eller børnehave, foregår det via vores indmeldelsesblanket, som I bedes udfylde og sende retur til skolen.

Ved indmeldelse indbetales samtidig et indmeldelsesgebyr på kr. 500,-. Dette kan overføres til skolens konto i Merkur Andelskasse: 8401 1055484. Påfør venligst barnets navn på indbetalingen.

Når der bliver plads til jeres barn, vil I blive inviteret til en samtale hos os.

Til opstartssamtalen vil i blive sat i kontakt med jeres opstartspædagog, og her vil I blive sat grundigt ind i alt hvad I har brug for at vide, så jeres barn kan få en god og tryg opstart.

Alle interesserede er altid velkomne til at besøge vores vuggestue og børnehave og evt. få en snak og en rundvisning med en af de ansatte. Husk at aftale en tid først.